2015. október 25., vasárnap

CHAPTER 3~ Questions and suprises

Aloha!❤
Nagyon sajnálom, hogy ilyen sokáig nem volt rész, de egyszerűen a suli, a német tanulás és az edzések mellett nem nagyon van rá időm, ha van akkor meg elfelejtem (nem is én lennék :'D). De most tadammmm már itt is van.
Jó olvasást!:3
"-Egy kérdés még: tetszik neked Riker?
-Hát...."
-Akkor ez egy igen?-csillantak fel szöszi barátnőm szemei.
-Nem! Ez egy nem!
-Ne csináld már! Látom rajtad, hogy tetszik neked és szerintem ez kölcsönös.
-Néha már túlzásokba esel Rydel. Ma ismertem meg könyörgöm!-próbáltam felnyitni a szemeit. Hát épp ez az, csak próbáltam.
-Nem hiszel a szerelemben első látásra?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Persze hogy hiszek, de..-itt azonban megakadtam. Mit mondhatnék? Delly továbbra is engem fürkészett, válaszomat várván.
-De mi?-kérdezett rá végül.
-Egy ilyen lánynak, mint nekem semmi esélye nála.-bámultam a cipőm orrát.
-Szóval mégis tetszik! Tudtam!-mondta diadalmasan.
-Rydel! Értsd meg, hogy nem! Ma ismertem meg. Igaz, hiszek a szerelemben első látásra de fogd fel hogy nem tetszik nekem a bátyád!-fakadtam ki.
-Oké, oké. Ne haragudj. Csak nekem nagyon úgy tűnt...
-De nem így van!-mondtam már legalább századszorra.
-Inkább feküdjünk le aludni. Későre jár.-mondta. Ránéztem az órára: 0:23.
Éjszaka nem tudtam normálisan aludni. Nem a helyemmel volt a baj, hiszen az ágy roppant kényelmes volt. Nem is a szoba kinézetével, habár a rózsaszín nem a kedvenc színem. Folyton ez a szerelem első látásra dolog járt az eszembe. Oké, Riker nem csúnya, sőt. Homlokába lógó szőke tincsek, csillogó barna szemek...tipikus ideál. De nem! Miket beszélek?! Riker a legjobb barátnőm bátyja. Egyrészt. Másrészt, ma találkoztam vele először. Mire észbe kaptam, már fél öt volt. Olykor el tudok gondolkodni.
                                    ***
Nem sokat tudtam aludni, ugyanis valaki rám öntött egy vödör hideg vizet. Azonnal kipattantak a szemeim.
-Te idióta! Ezt még visszakapod!-néztem dühösen a folyamatosan röhögő Rocky-ra.
-Csipkerózsika, már mindenki odalent van. Jobb lesz ha te is jössz.-intett.
Mérgesen trappoltam le a lépcsőn csurom vizesen. Amint leértem mindenkiből kiszakadt a nevetés.
-Nagyon viccesek vagytok.-fújtattam. Azonban amikor Ell annyira röhögött hogy a székről is leborult, már én se bírtam abbahagyni.
-Jó látni hogy ilyen jó kedvetek van.-jött be Stormie az étkezőbe.
-Na jó, én szerintem megszárítkozok.-indultam el felfelé a lépcsőn.
-Segítek.-állt fel Delly automatikusan.
A fürdőben szárítottam a hajam, miközben a barátnőm ruháim között kotorászott. Behozott nekem a fürdőbe egy szettet, majd segített megcsinálni a hajamat.
Mikor visszamentünk az étkezőbe, Stormie már a fiúk után pakolt.
-Ne izguljatok, félre tettem nektek pár darab palacsintát.-mosolyodott el.
-Köszi anyuuu.-nyomott egy puszit Delly Stormie arcára.
Gyorsan megettük az adagunkat, majd úgy döntöttünk kimegyünk a fiúkhoz medencézni. Hirtelen csengettek.
-Menjetek csak, majd kinyitom.-mondta Stormie, majd az ajtóhoz sietett.
A lépcső fordulójánál jártunk, amikor utánam szólt.
-Lucy, téged keresnek!
Kíváncsian mentem vissza, ugyanis lövésem sem volt ki lehet az. Azonban amikor megláttam, meg kellett kapaszkodnom a lépcső korlátjában, ugyanis nem sok múlott azon hogy ott helyben összeessek.
-Te mit keresel itt?
Tudom, tudom. Rövid lett és ezért ezer bocsánat, ígérem legközelebb megpróbálom hosszabbra!
Puszi mindenkinek xx

2 megjegyzés: